تغییر سبک زندگی جهانی تا تولید واکسن کرونا
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74586
بازدید دیروز : 32300
بازدید هفته : 108957
بازدید ماه : 106886
بازدید کل : 1716084
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : جمعه 24 / 2 / 1399

ایسنا/ ممکن است نیاز باشد تا تغییر قابل توجهی در شیوه زندگی خود داشته باشیم تا زمانیکه به یک واکسن یا روشی درمان موثر برای مقابله با این بیماری دست پیدا کنیم.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: تا زمانیکه واکسن کووید19 تولید شود، مردم جهان با تغییر قابل توجهی در سبک زندگی مواجه خواهند بود.

دکتر مایک رایان مدیر اجرایی برنامه فوریت های پزشکی سازمان جهانی بهداشت گفت: زندگی مردم سراسر جهان با تغییر قابل توجهی مواجه خواهد تا زمانیکه واکسن بیماری کووید19 تولید شود.

وی افزود: راهی وجود دارد اما باید همیشه هوشیار بود و ممکن است نیاز باشد تا تغییر قابل توجهی در شیوه زندگی خود داشته باشیم تا زمانیکه به یک واکسن یا روشی درمان موثر برای مقابله با این بیماری دست پیدا کنیم.

مدیر اجرایی برنامه فوریت های پزشکی سازمان جهانی بهداشت گفت: بسیاری از کشورها برای بازگشایی و عادی ساختن جریان زندگی به صبر و همکاری و تلاش شهروندان خود نیاز دارند چرا که ادامه این شرایط از نظر روانی، اقتصادی و اجتماعی برای بسیاری از مردم سخت است.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، به گفته وی راه های پایان دادن به این وضعیت می تواند بازگشایی محدود مدارس و مراکز تجاری و رعایت اقدامات مراقبتی در مناطقی با میزان تراکم بالا باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی