ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

معرفی بهترین میوه های لاغر کننده برای کاهش وزن

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

معرفی بهترین میوه های لاغر کننده برای کاهش وزن

سلامتی با میوه های لاغر کننده

اگر از چاقی زنج می برید و دوست دارید لاغر شوید میوه های لاغر کننده را جایگزین غذاهای چرب و چاق کننده کنید.  این میوه ها علاوه بر کمک به کاهش وزن شما ویتامین مورد نیاز بدنتان را نیز فراهم می کنند و بهتر از هر نوع قرص لاغری هستند. مصرف میوه یکی از بهترین و سالم ترین راههای کاهش وزن است.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-7.jpg

بهترین و قوی ترین میوه های لاغر کننده

میوه ها باعث بهبود گردش خون می شوند و با قوی تر کردن سیستم ایمنی بدن سلامت عمومی را افزایش می دهند. همچنین باعث جوان شدن پوست و شادابی آن می شوند. اگر یک رژیم لاغری خاص را دنبال میکنید حتما به دنبال میوه هایی هستید که باعث لاغری شما شوند. در ادامه این میوه ها را به شما معرفی می کنیم.

چربی سوزی با انار

یکی از بهترین میوه های چربی سوز انار است که از ایجاد لیپیدها در عروق بدن جلوگیری و  اشتها را کم می‌کند. و در بیماری های قلبی بسیار مفید است. همچنین انار برای مقابله با التهاب ،کلسترول ،فشار خون بالا ،استرس و هیپرگلیسیمی مناسب است. این میوه باعث افزایش نشاط و شادابی در شما می شود.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-12.jpg

لاغری با میوه های آبدار

میوه های آب دار از جمله هندوانه و طالبی به خاطر داشتن آب زیاد بخش بزرگی از رژیم لاغری را به خود اختصاص داده اند و به علت دارا بودن اسید آمینه ، آنتی اکسیدان، لیکوپن ، پتاسیم، ویتامین C، ویتامین B6 و ویتامین A علاوه بر کاهش وزن سلامت قلب شما را بهبود می بخشند و جوانی و شادابی بدن را حفظ می کنند.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-2.jpg

لاغری با انواع توت

از جمله میوه های لاغر کننده میتوان به توت ها اشاره کرد. از انواع توت ها میتوان به صورت تازه یا یخ زده استفاده کرد. توت ها دارای کربوهیدرات و کم کالری هستند و با کاهش اشتها وزن شما را کم می کنند. همچنین باعث بهبود جریان خون میشوند و مشکلات قلبی را رفع می نمایند. توت فرنگی یکی از انواع توت است که چربی سوزی قوی دارد.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-8.jpg

سیب و کاهش وزن

سیب یکی از بهترین میوه ها برای لاغری است که  فیبر بالا و کالری پایینی دارد. این میوه فوق العاده سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر است. مصرف روزانه یک سیب کمک بزرگی به لاغری شما میکند و همچنین خطر دیابت ، بیماری های قلبی ، سرطان و فشار خون بالا را کم می کند.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-4.jpg

گلابی و لاغری

یکی دیگر از میوه های لاغر کننده گلابی است که بالاترین میزان فیبر را درمیان میوه ها دارا است . گلابی میوه آب داری است که دشمن دیابت نوع 2 بوده و رفع کننده یبوست است. همچنین به بهبود بیماری های قلبی و هضم غذا کمک می کند و باعث سم زدایی بدن می شود.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-11.jpg

لاغری با موز

موز دارای کالری زیادی نسبت به سایر میوه هاست اما بر خلاف تصور جزء میوه های لاغز کننده محسوب میشود و چربی سوز است. موز دارای مواد مغذی بسیاری از جمله فیبر، منیزیم، منگنز، پتاسیم ، آنتی اکسیدان و انواع ویتامین B6 ویتامین C و ویتامین A است.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-13.jpg

لاغری با هلو

هلو یکی از منابع عالی از آنتی‌اکسیدان ها است و باعث دفع سموم بدن می شود  و فرم بدن‌تان را زیباتر می‌کند. هلو منبع غنی از ویتامین C می باشد. هلو یکی از ایده آل ترین میوه های لاغر کننده برای یک رژیم غذایی کم کالری است که حاوی مقادیر فراوانی فیبر و پتاسیم دارد. مواد قندی و نشاسته ای این میوه به سادگی هضم می شود.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-10.jpg

آناناس و رابطه آن با لاغری

یکی از بهترین و محبوب ترین میوه های گرمسیری آناناس است .این میوه حاوی مس، نیاسین ، ویتامین B6، ویتامین C، ریبوفلاوین، تیامین، منیزیم، آهن و فولات است. این میوه علاوه بر کاهش وزن مشکلاتی از قبیل دیابت، آسم ، بیماریهای قلبی را کاهش می دهد. همچنین  این میوه سبب بهبود اخلاق،مو و پوست، تنظیم فشار خون ، افزایش سطح انرژی و کاهش خطر ابتلا به سرطان های خاص می شود. آناناس همچنین می تواند باروری و هضم غذا را بهبود بخشد.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-1.jpg

لاغری و کاهش وزن با پرتقال

پرتقال مانند دیگر مرکبات دارای فیبر بالا، و کالری کم است که در کنترل و کاهش اشتها نقش بسیار مهمی دارد. همچنین این میوه در کاهش خطر ابتلا به بیماری کبدی، سرطان، دیابت، فشار خون بالا، بیماریهای پوستی و بیماری های قلبی مفید است. پرتقال منبع مهمی از ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C، فیبر، مس، کلسیم، پتاسیم، ویتامین ها ودیگر مواد مورد نیاز بدن است.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-14.jpg

لیمو ترش و کاهش وزن

یکی دیگر از میوه های لاغر کننده لیموست که به میوه همه کاره معروف است. این میوه ترش شامل مقدار زیادی ویتامین C و مقدار کمتری منیزیم، کلسیم ، پانتوتنیک اسید، فولات ،تیامین و مس است. لیمو جذب آهن را افزایش می دهد و باعث از بین رفتن سنگ کلیه می شود و سلامت قلب و استخوان ها را بهبود می بخشد.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-9.jpg

کیوی

یکی دیگر از میوه های لاغر کننده کیوی است. کیوی به دلیل دلشتن فیبر زیاد برای لاغری مفید است ، دانه های سیاه درون این میوه ترکیبی از فیبر های غیر حل شونده هستند که باعث هضم بهتر غذا می شوند. همچنین کیوی دارای فیبر حل شونده است که حس سیری به شما می دهد، و با با این روش وزن شما را کاهش می دهد.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-5.jpg

 نارگیل و کمک به لاغری بدن

از انواع میوه های شیرین و لاغر کننده میتوان به نارگیل اشاره کرد که خاصیت سیر کننده ای دارد. چربی موجود در این میوه با چربی های اشباع شده دیگر کاملا متفاوت است و بر خلاف تصور باعث چاقی نمی شود. آب نارگیل تازه را بنوشید و لذت ببرید.

http://khasiatt.ir/wp-content/uploads/2019/10/Slimming-with-fruits-3.jpg

امیدواریم آشنایی با انواع میوه های لاغر کننده برای شما مفید بوده باشد و با استفاده از خاصیت این میوه ها بتوانید کاهش وزن مناسبی را تجربه نمایید. همچنین می توانید با مراجعه با بخش خواص میوه ها با فواید میوه های متفاوت آشنا شوید.

منبع : سایت خاصیت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: میوه وخواص دارویی انها
برچسب‌ها: میوه وخواص دارویی انها

تاريخ : پنج شنبه 29 / 11 / 1400 | 6:0 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.