سیاحت غرب: سرنوشت انسان پس از مرگ

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

سیاحت غرب: سرنوشت انسان پس از مرگ

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

سیاحت غرب: سرنوشت انسان پس از مرگ

 دانلود کتاب سیاحت غرب

 

سیاحت غرب: سرنوشت انسان پس از مرگ

داستان در کتاب: هنگامی که من جان به جان آفرین تسلیم کردم دیدم ایستاده‌ام و بیماری بدنی که داشتم ندارم وتندرستم و خویشان من دراطراف جنازه برایم گریه می کنند و من ازگریه آنها اندوهگینم و به آنها می‌گویم من نمرده‌ام بلکه بیماریم رفع شده اما کسی گوش به حرف من نمی‌کند. گویا مرا نمی بینند و صدای مرا نمی‌شنوند. دانستم که آنها از من دورند و من نظر آشنایی و دوستی به آن جنازه دارم. جنازه را بعد از غسل و دیگرکارها به قبرستان بردند و من هم با آنها رفتم و در میان آنها بعضی از جانوران وحشی و درندگانی میدیدم که از آنها وحشت داشتم ولی دیگران وحشت نداشتند وآنها نیز اذیتی نداشتند گویا اهلی و به آنها مانوس بودند. جنازه را سرازیر گور نمودند و من در گور ایستاده تماشا می‌کردم ودر آن حال مرا ترس و وحشت فرا گرفته بود بویژه وقتی دیدم در قبر جانورانی پیدا شدند و به ...



سیاحت غرب یا سرنوشت ارواح بعد از مرگ به ماجراهایی می‌پردازد که آقای قوچانی(ره) با محور قرار دادن شخصیت خودشان پس از مرگ، از زمان دفن شدن تا رسیدن به شهر پیامبر در بهترین مکان برزخ به تصویر می‌کشد. داستان منطبق با احکام و آیات قرآن بوده و از این لحاظ مورد تایید می‌باشد. آقای قوچانی در این اثر ضمن رعایت مسائل شرعی و آموزش پنهان و آشکار برخی از ظرایف دین، چگونگی نازل شدن جزا و عذاب و پاداش اعمال شخص در دنیا را که به صورت موقت تا زمان روز قیامت، در برزخ بر اشخاص وارد می شود را به بهترین شکل ممکن به تصویر در آورده و حتی استفاده از برخی تکنولوژی های پیشرفته را برای زندگی بهتر در شهرهای امامان و پیامبران در داستان گنجانده است.

خلاصه ای از زندگی نویسنده کتاب ::.
آقا سید محمد حسن نجفی قوچانی در سال 1257 شمسی در روستای خسرویه قوچان به دنیا آمد. ایشان که یکی از مشاهیر به نام و بی نظیر خطه قوچان می باشند، تالیفات زیادی داشته‌اند که معروفترین آن دو کتاب سیاحت شرق و غرب می‌باشد. ایشان به عنوان یک عالم و مجتهد برجسته نقش زیادی در توسعه مذهب و احکام دینی در زادگاه خود داشته و در زمان انقلاب مشروطه هم از آگاه سازی مردم کوتاهی نمی‌نمودند. سرانجام ایشان در حالی در سن 65 سالگی به سال 1322 شمسی وفات یافتند که آخرین اثرشان یعنی سیاحت غرب منتشر نشده بود. بعدها به همت آقایان ملائکه قوچانی و آقای علی خسروانی دو نسخه از روی نسخه اصلی نگارش شد تا حفظ شود و سرانجام در سال 1349 شمسی، به همت آقای ر.ع شاکری این اثر گرانقدر برای نخستین بار چاپ شده و در دسترس عموم قرار گرفت.

فیلم‌های متعددی بر اساس این کتاب ساخته شده‌است که ما سه نسخه از بهترین‌های آن را برای شما آماده کرده‌ایم.
با خرید این بسته فیلم‌های سیاحت غرب 2 و عبور از برزخ برای شما ارسال می شود.
توجه: فیلم‌های سیاحت غرب 1 و سیاحت غرب 2 مستقل از هم بوده و در ادامه هم نمی‌باشند و فیلم سیاحت غرب 2 نسخه جدیدتر است. فیلم سیاحت غرب 3 در حال ساخت است که به محض آماده شدن در این فروشگاه عرضه می‌شود. فیلمی که در حال حاضر توسط بعضی از فروشگاهها به عنوان سیاحت غرب 3 فروخته می‌شود فیلم عبور از برزخ است.

عبور از برزخ: فهرست

سیاحت


سیاحت غرب 2: عذاب عیب جویان

سیاحت


سیاحت غرب 2: عذاب بد حجابان

سیاحت

سیاحت غرب 2: مجازات شراب خواران

سیاحت

عبور از برزخ: سوالات نکیر و منکر

سیاحت

سیاحت غرب 1: نکیر و منکر

سیاحت


سیاحت غرب 1: نکیر و منکر

سیاحت


سیاحت غرب 1: نکیر و منکر

سیاحت


سیاحت غرب 1: نکیر و منکر

سیاحت

سیاحت غرب 1

سیاحت

عبور از برزخ: بخواب مانند عروس در حجله

سیاحت


عبور از برزخ: ملاقات با هادی

سیاحت


سیاحت غرب 2: ورود مومنین به وادی السلام

سیاحت

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: از عالم پس از مرگ چه خبر
برچسب‌ها: ازعالم پس از مرگ چه خبر

تاريخ : چهار شنبه 22 / 6 / 1400 | 10:52 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.