آزادی در انتخاب نوع پوشش و حجاب، آری یا خیر؟
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 24 / 4 / 1400

یکی از مهمترین ادله طرفداران مخالفین حجاب و عفاف، شعار به ظاهر قشنگ “آزادی” است و اینکه هر کسی آزاد است که هر لباسی که دلش می‌خواهد بپوشد. در حالی که در تمام دنیا حتی در کشورهای لائیک این یک اصل پذیرفته شده است که آزادی فردی تا جایی محترم است که در چارچوب قوانین بوده و مانع آزادی دیگران نباشد.

مثلاً راننده آزاد نیست که از چراغ قرمز رد شود یا با سرعت غیرمجاز رانندگی کند یا حین رانندگی از موبایل استفاده کند چون همه این‌ها تخلف از قانون بوده و با آزادی و حقوق دیگران در تضاد هستند.

همچنین اگر قرار باشد که بانوان در جامعه از پوشش مناسب استفاده نکنند، این خلاف قانون و همچنین در تزاحم با آزادی فکر و اندیشه و ذهن دیگران خواهند بود. بانوان بی‌حجاب فکر و خیال دیگران را اسیر خویش خواهند ساخت.

مثلاً اگر خانم بی‌حجابی سوار وسایل نقلیه عمومی شود، فکر راننده را مشغول خود خواهد کرد در این صورت وی نمی‌تواند به‌درستی و ایمن رانندگی کند و قوانین را رعایت نماید و امکان تصادف او زیاد خواهد بود.

یا مثلاً در دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی، دختران و زنان بی‌حجاب فکرها را درگیر امیال جنسی خواهند کرد که این باعث افت علمی دانشگاه و دانشجویان خواهد شد.

بنابراین آزادی فردی تا جایی محترم است که خلاف قانون و مانع آزادی دیگران نباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: حجاب رمز پیروزی
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی