ماجرای قتل رومینا اشرفی

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ماجرای قتل رومینا اشرفی

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ماجرای قتل رومینا اشرفی

ماجرای قتل رومینا اشرفی توسط پدرش پدر روبینااشرفی کیست دوست پسر روبینا اشرفی کیست

ماجرای قتل رومینا اشرفی

❎. *متنی در شرح ماجرای رومینا اشرفی :*

⚠  ماجرا تلخ و غمناک است ، کشته شدن دختر نوجوان ۱۳ ساله توسط پدر ، واقعا قلب هر انسانی را به درد می آورد ، براستی چرا و چگونه پدری حاضر میشود دختر نازدانه خود را بطرز فجیع بکشد. باید این ماجرا ریشه یابی شود و علتها و انگیزه ها ، مشوقها و زمینه های این اتفاق شوم واکاوی شود. 

⚠ در ظاهر امر علت اصلی قتل رومینا توسط پدر زیر پا گذاشتن قوانین اخلاقی خانواده اش بوده ، زیرا  که پدر رومینا  دوست نداشته دخترش با پسری  دوست شده و سپس به بهانه ازدواج از خانه فرار کند. شاید در روستای سفید سنگان این کار قبیح و زننده بوده و مایه شرمساری پدرش گشته و پدر تحت تأثیر وسوسه های شیطانی و عصبیت جاهلانه دست به قتل دخترش زده است.

⚠  ماجرای قتل رومینا را باید از ابعاد مختلف بررسی کرد . خشونت و قساوت قلب پدرش قطعا محکوم است . هیچ انسان با وجدانی چنین عملی را تایید نمی کند . اما یک سؤال : اگر ماجرای دوست پسر بازی و فرار از خانه پیش نیامده بود آیا رومینا کشته میشد؟! قطعا خیر !!!! ⬅ چه شده که حتی در روستاهای ما ازدواج جوانان از عرف و سنت خود خارج شده و جوانان به دوستیهای قبل ازدواج که تبعات و خطرات زیادی دارد کشیده شده اند؟!!!!

⚠ ریشه ها را که جستجو کنیم به فضای مجازی رها شده ، اینستاگرام ، تلگرام ، و چتهای گروهی در واتس آپ میرسیم. متاسفانه فضای فرهنگی کشور بشدت تحت تاثیر فضای مجازی آسیب دیده است. هنجارها و ارزشها تغییر کرده و جای خود را به ناهنجاریها و ضدارزشها داده است. جوانان از ازدواج رسمی و عرفی جامعه فراری شده و بسمت دوستیهای مجازی و ارتباطهای غیر اخلاقی و جنسی کشانده شده اند. ⬅ خانواده های سنتی ، مذهبی و مقید بشدت نگران آینده فرزندان خود شده اند و این دوستیها و ارتباطات نامتعارف را نمی پذیرند. 

⚠ قطعا فضای مجازی رها شده و محیط ناسالم فرهنگی قتلگاه بسیاری از جوانان پسر و دختر شده است ، رومینا اولین و آخرین آن نیست. پرونده های زیادی داریم که دختر توسط دوست پسر خود به قتل رسیده ، اما این پرونده ها برای دین ستیزان و ضدانقلاب خارج چندان جذاب نیست و روی آن مانور خبری نمی دهند. 

⚠  متاسفانه بسیاری از کانالها و پیجهای ضدانقلاب و منافق صفت ، از ماجرای قتل رومینا  برای کوبیدن دین اسلام استفاده می کنند. دین اسلام را دین افراطی ، خشونت طلب ، قرون وسطایی و بیرحم معرفی کرده و با اعتقادات مردم و بخصوص جوانان بازی می کنند. باید هشیار باشیم و در این زمینه روشنگری کنیم. ⬅ هیچگاه دین اسلام چنین رفتارهای خشونت آمیز و بیرحمانه را قبول نداشته و تایید نمی کند. 

⚠ رومینا اشرفی قربانی تهاجم فرهنگی غرب است، قربانی ترویج دوست پسربازی شبکه های ماهواره من و تو هست ، قربانی فضای مجازی رها شده است ، قربانی خشونت و بیرحمی خشک مقدسها و افکار پلید شیطانی است ، قربانی جهل و نادانی است ، قربانی خیانت  پسرهای شیاد و هوسباز است. رومینا را یک نفر نکشته است. صدها و هزاران نفر در ریختن خون او شریکند. /

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بصیرت
برچسب‌ها: بصیرت

تاريخ : چهار شنبه 28 / 7 / 1399 | 18:0 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.