اسرار آمیزترین عجایب ترسناک طبیعی در جهان

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

اسرار آمیزترین عجایب ترسناک طبیعی در جهان

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

اسرار آمیزترین عجایب ترسناک طبیعی در جهان

ریستراک پلایا | Racetrack Playa

این منطقه که در کالیفرنیا واقع شده است به دلایل عجیب و غریب و دلایل فراطبیعی به عنوان یک مقصد محبوب برای توریست ها و گردشگران به شمار می رود. در این بیابان صاف سنگ های بزرگی وجود دارند که به نظر می رسند در طول شب جا به جا می گردند به طوری که رد مسیر حرکتشان در امتداد این سنگ ها دیده می شود که یکی از عجایب ترسناک طبیعی است. آن ها قطعا نمی توانند توسط خودشان حرکت کنند بنابراین مردم فکر می کنند که این اتفاق توسط بیگانگان و یا افراد خطرناکی صورت می گیرد. ریچارد و جیمز نوریس نظریه ای را در مورد وجود آب در مورد این سنگ ها بیان نمودند. آن ها اظهار کردند که این پدیده به احتمال زیاد در اثر قرار گرفتن آب در زیر تخته سنگ ها و همچنین یخ زدن آن ها صورت گرفته که موجب حرکت آن و باقی گذاردن مسیر حرکت می شود. من اعتراف می کنم که ترجیح می دهم به نظریه آن ها اعتقاد داشته باشم تا اینکه بخواهم در مورد جا به جایی سنگ ها توسط بیگانگان فکر کنم.

ریستراک پلایا

پارک ملی مادیدی | Madidi National Park

پارک ملی مادیدی یکی از آخرین مکان های روی کره زمین است که توسط تمدن انسانی دست نخورده باقی مانده است. به همین دلیل بسیاری از گیاه شناسان و دانشمندان تمایل دارند تا در مورد گونه های مختلف گیاهی و جانوری که در این منطقه زندگی می کنند مطالعه نمایند. اینجا دارای منظره ای فوق العاده است البته که یک چیزی وجود دارد که مانع از لذت بردن شما از دیدن منظره شده و باعث می شود تا این پارک را به عنوان عجایب ترسناک طبیعی بشناسند. می توان گفت که تقریبا هر انچه به صورت طبیعی در این پارک وجود دارد سمی می باشد. گیاهان و حشرات در این پارک ملی به طور یکسان توانایی فلج کردن و حتی کشتن انسان را دارند به همین دلیل است که بسیاری از بازدیدکنندگان تنها می توانند به عنوان بخشی از یک تور برنامه ریزی شده از این پارک ملی بازدید نمایند. حتی هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که شما در این محل به طور کامل در امان باشید.

پارک ملی مادیدی

جنگل اکیگاهارا | Aokigahara Forest

جنگل اکیگاهارا یک جنگل انبوه و هیجان انگیز بوده که در شمال غربی کوه فوجی در ژاپن واقع شده است. متاسفانه سفر به این جنگل ممکن است در مکان هایی حتی مهیج تر از آن چیزی باشد که تصورش را می کنید. بسیاری از خودکشی ها در این جنگل روی داده است که به طور مشخصی نام آن را جنگل خودکشی نیز نامگذاری کرده اند. برخی ادعا می کنند که شیاطین باستانی در داخل جنگا زندگی کرده اما بسیاری از آن ها زمانی که وارد جنگل می شوند اظهار می کنند که قصد پایان دادن به زندگی خود را دارند. برخی از آن ها حتی روبان هایی را برای نشانه گذاری مسیر خود قرار می دهند تا در صورتی که نظرشان در مورد خودکشی تغییر کرد بتوانند مسیر برگشت را پیدا کنند. این علایم را می توانید در سراسر پارک مشاهده نمایید و آن ها به شما خواهند گفت که زندگی خود را ادامه دهید. این جنگل مکانی بسیار زیبا برای پیاده روی است اما بسیاری از افراد احساس متمایزی را توصیف کرده اند که گویی در این جنگل تنها نیستند.

جنگل اکیگاهارا

فرورفتگی های داناکیل | Danakil Depression

فرورفتگی های داناکیل یکی از مکان های منحصر به فرد در جهان و همچنین یکی از عجایب ترسناک طبیعی بوده که در کشور اتیوپی واقه شده می باشد. اینجا خانه آتشفشان های فعال بوده و به همین دلیل به دروازه جهنم نیز شهرت پیدا کرده است. همانطور که از آن انتظار می رود اینجا یکی از داغ ترین مکان های روی زمین است. منحصر به فردی این مکان و البته ترسناک بودن آن باعث می شود تا شما این احساس را داشته باشید که از دریچه ای به دنیایی دیگر وارد شده اید. به نظر می رسد که این مکان همانند هیچ یک از چیزهایی که تاکنون دیده اید نمی باشد و برخی از مردم در بازدید دوم خود از این مکان می توانند واقعیت خود را احساس نمایند.

فرورفتگی های داناکیل

غار گومانتونگ | Gomantong Caves

غار گومانتوگ ترسناک است، نه به خاطر دلایل فرا طبیعی یا دلایل خرافاتی که در مورد آن مطرح می شود بلکه برای واقعیت آنچه در داخل آن می باشد که موجب شده آن را در لیست عجایب ترسناک طبیعی قرار دهند. در این غار میلیون ها خفاش زندگی می کنند که توسط سوسک های غول پیکر خورده می شوند. گونه های جانوری دیگری که در این غار وجود دارند شامل مارهای عظیم و هزار پاهای بزرگ می باشند. بنابراین اگر شما مایل به دیدن حیوانات ترسناک، غیر معمول و احتمالا خطرناک مانند این ها نیستید پس ما به شما پیشنهاد می کنیم تا غار دیگری را برای گذراندن زمان خود در طبیعت انتخاب نمایید.

غار گومانتونگ

جنگل فریاد درینگ | Dering Screaming Woods

جنگل درینگ در جنوب Pluckley واقع شده که به عنوان بدنام ترین روستای تسخیر شده در بریتانیا شناخته شده و یکی از عجایب ترسناک طبیعی در جهان به شمار می رود. در این روستا بسیاری از مرگ و میرهای ناشناخته و غیر قابل توضیحی روی داده است که به نظر می رسد توسط ارواح سرگردانی که در جنگل نزدیک روستا زندگی می کنند روی داده است. جنگل درینگ با نام مستعار جنگل فریاد نیز شناخته می شود زیرا برخی از مسافرانی که به این ناحیه سفر کرده اند در هنگام شب صداهایی همچون فریادهای بلند را در این جنگل ها شنیده اند.

جنگل فریاد درینگ

کتری شیطان | The Devil’s Kettle

کتری شیطان نام یک آبشار زیبا است که اصلا به نظر نمی رسد تناسبی با آن داشته باشد اما واقعیت همین است. این مکان ایتقدر عجیب و غریب است که هیچ کس حتی دانشمندان نیز ایده ای در مورد اینکه آب به کجا می رود ندارند. واقعیت این است که یک سوراخ عمیق در پایین آبشار قرار داشته که آب به درون آن می ریزد و به نام کتری شیطان شناخته می شود و بر این اساس آب به درون زمین برای همیشه فرو می رود. مردم چیزهایی را به درون آب انداختند تا مسیر آن را ببینند اما پس از آن هرچه جستجو کردند نتوانستند آن جسم را پیدا نمایند. در حالیکه تا به حال هیچ کس این جرات را نداشته که به درون آن بپرد اما بر اساس افسانه های محلی گفته می شود که زمانی یک خودرو که نوجوانانی آن را هدایت می کردند کنترل خود را از دست داده و به درون آن افتاده است که توسط سوراخ بلعیده شده و پس از آن هرگز دیده نشده است.

کتری شیطان

همواره طبیعت گردی یکی از تفریحاتی است که موجب می شود تا بسیاری از گردشگران زمان خود را حتی برای مدتی کوتاه به این طریق بگذرانند. حال انتخاب مقصد برای این طبیعت گردینیز یکی از قسمت های مهم در این سفر توریستی می باشد. مکان هایی که در این مطلب به آن ها اشاره شد اکثرا مناطقی هستند که بکر و دست نخورده اقی مانده و انسان ها کمتر در این مکان ها دست برده اند. دلیل اصلی این طبیعی ماندن نیز موارد ترسناکی است که هر کدام از آن ها به گونه ای با آن درگیر می باشند. اگر شما جزء افرادی هستید که عاشق ماجراجویی و ریسک کردن می باشید می توانید با بازدید از این مکان ها تجربه ای متفاوت را تجربه کنید. مخصوصا اگر بدانید که شما یکی از معدود افرادی خواهید بود که پا در این عجایب ترسناک طبیعی گذاشته اید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عجایب خلقت
برچسب‌ها: عجایب خلقت

تاريخ : چهار شنبه 28 / 5 / 1399 | 4:0 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.