کنایه جالب روسیه به آمریکا درباره ایران

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

کنایه جالب روسیه به آمریکا درباره ایران

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

کنایه جالب روسیه به آمریکا درباره ایران

کنایه جالب روسیه به آمریکا درباره ایران

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ ۰۷:۳۷:۲۰

ایرنا- دیپلمات بلندپایه روسیه در وین، موضع آمریکا در قبال تحریم تسلیحاتی ایران را با فروش گسترده تسلیحات به کشورهای منطقه متناقض دانست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«میخائیل اولیانوف» نماینده دایم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین بامداد دوشنبه در پیامی توییتری به انتقاد از تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران و در عین حال فروش گسترده سلاح به کشورهای منطقه غرب آسیا پرداخت.
اولیانوف نوشت: تلاش‌های آمریکا برای دایمی و جامع کردن تحریم تسلیحاتی علیه ایران با توجه به فروش گسترده تسلیحات [واشنگتن] به منطقه بسیار پرسش‌برانگیز است. سیاست چه کسی در واوقع به بی‌ثباتی وضعیت خاورمیانه منجر می‌شود؟
با نزدیک شدن به پایان تاریخ تحریم تسلیحاتی ایران در ماه اکتبر که یکی از ثمرات برجام با فاصله ۵ ساله از آغاز اجرای آن است، آمریکا اگرچه از توافق هسته­‌ای خارج شده اما در تلاش است با ارائه طرحی نشان دهد همچنان می­‌تواند در روند اجرای برجام و قطعنامه مربوط به آن در شورای امنیت فعال ظاهر شود و تاثیرگذار باشد.

این در حالی است که روسیه، چین و اتحادیه اروپا به عنوان طرف‌های باقیمانده در برجام تاکید کرده‌اند که آمریکا از این توافق خارج شده و دیگر مشارکت‌کننده آن محسوب نمی‌شود، لذا هیچ حقی برای استفاده از مفاد این توافق یا قطعنامه ۲۲۳۱ ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: اتحادیه اروپا ایران روسیه کشورهای منطقه واشنگتن

تاريخ : چهار شنبه 23 / 4 / 1399 | 9:8 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.