مقام بحرینی :اوضاع مردم ایران اسفناک است

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

مقام بحرینی :اوضاع مردم ایران اسفناک است

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

مقام بحرینی :اوضاع مردم ایران اسفناک است

دولت بحرین روز گذشته بار دیگر نسبت به آنچه که دخالت ایران در امور داخلی این کشور خواند، اعتراض کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه " گلف دیلی نیوز " یک مقام وزارت خارجه بحرین روز گذشته اظهارات اخیر حسین امیرعبدالهیان معاون عربی- آفریقایی وزارت خارجه ایران درباره بحرین را اظهاراتی کم سابقه و مغایر با اصول حسن همجواری ، احترام به حاکمیت ملی و عدم مداخله در امور داخلی کشورهای همسایه و مغایر با اصول سازمان ملل و سازمان همکاری های اسلامی دانست.

"حمد احمد عبدالعزیز العامر" معاون امور منطقه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس وزارت خارجه بحرین با صدور بیانیه ای اعتراضی گفت:" مقامات ارشد ایران هر روز بیش از آنچه که درباره مسایل کشورشان ، اوضاع اسفناک اقتصادی و اوضاع غیر قابل قبول مردم کشورشان صحبت کنند درباره بحرین اظهار نظر می کنند."

وی در ادامه مدعی شد مقامات ایران پس از انقلاب اسلامی شعارهای تکراری خودشان را مدام تکرار می کنند تا به بی عدالتی های آشکار و نقض حقوق اساسی مردم ایران توسط خودشان سرپوش بگذارند .

این مقام بحرینی در ادامه آنچه را که استراتژی خصمانه رسانه ای ایران علیه بحرین خواند، محکوم کرد.

ادعای مقام بحرینی درباره اوضاع مردم ایران در حالی است که در دو سال گذشته دولت منامه با توسل به شیوه سرکوب هر صدای اعتراضی مردم را که خواهان پایان یافتن حاکمیت خاندان آل خلیفه بر این کشور است، خاموش کرده است.

طبق گزار شهای منابع حقوق بشری تا کنون دستکم 80 بحرینی در اعتراضات دو سال گذشته کشته و بیش از صدها تن زخمی و دستگیر شده اند.

ناراحتی دولت بحرین از ایران بیشتر ناشی از انعکاس اعتراضات داخلی این کشور در رسانه های ایرانی به ویژه شبکه عربی برون مرزی "العالم" است. با توجه به بایکوت خبری اعتراضات بحرین از سوی رسانه های مطرح عربی و غربی ، هم اکنون تنها این شبکه العالم است که با انعکاس اعتراضات مردمی در بحرین و صدای مخالفان این کشور ، تبدیل به رسانه ای شده که مورد توجه معترضان به ویژه شیعیان بحرین است./عصرایران

https://www.beytoote.com/news/politics-social/political-news5776.html


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: خبرهای داغ،سیاسی، اقتصادی،اجتماعی،ورشی،بهداشت، سلامت

تاريخ : پنج شنبه 12 / 4 / 1399 | 9:51 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.