دانلود کتاب الکترونیکی آشنایی با تبدیل فرمت ها توسط نرم افزار Total Video Converter

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

دانلود کتاب الکترونیکی آشنایی با تبدیل فرمت ها توسط نرم افزار Total Video Converter

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

دانلود کتاب الکترونیکی آشنایی با تبدیل فرمت ها توسط نرم افزار Total Video Converter

دانلود کتاب الکترونیکی آشنایی با تبدیل فرمت ها توسط نرم افزار Total Video Converter

Total Video Converter یک راه حل عمومی برای تمامی تبدیل های فرمت ها و کدک های تصویری به همدیگر است که خواندن و پخش کردن بسیاری از فرمت های تصویری و صوتی و تبدیل آنها به فرمت های تصویری محبوب را پشتیبانی می کند Total Video Converter دارای یک موتور داخلی قدرتمند تبدیل فرمت ها می باشد که باعث بالاتر رفتن در سرعت تبدیل فایل ها می شود. این نرم افزار دارای 4 قسمت کلی برای تبدیل است که Pocket Player ها، دیسک های صوتی و نصویری، فایل های تصویری و فایل های صوتی این 4 دسته را تشکیل می دهند.
توضیحات بیشتر:
امروزه با پیشرفت دنیای نرم افزار ، برنامه های تبدیل فرمت نیز پیشرفت چشمگیری داشته اند . تقریبا می توان گفت کمتر کسی در این روزها مشکل تبدیل فرمت فایل های تصویری دارد .نرم افزار Converter خوب باید دارای ویژگیهای اساسی باشد:
1) کیفیت فایل ویدیویی مورد نظر پس از انجام عملیات تبدیل نباید افت چندانی داشته باشد
2) Converter باید از سرعت مناسبی در هنگام انجام عملیات تبدیل فرمت برخوردار باشد.
اگر نرم افزاری این دو مزیت را داشته باشد می توان آن را جز نرم افزار های کانورتور خوب به شمار آورد که البته نباید از سایر امکانات یک کانورتور چشم پوشی کرد.
نرم افزار Total Video Converter یک مبدل قدرتمند در زمینه ی تبدیل فرمت فایلهای ویدیویی به شمار میرود زیرا تصویر فایل ویدیویی مورد نظر پس از انجام عملیات تغییر فرمت نسبت به تصویر فایل ویدیویی اصلی افت چندانی پیدا نخواهد کرد و بر خلاف نرم افزارهای مشابه عملیات تبدیل را در سریعترین زمان ممکن انجام میدهد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فرمت فایلهای ویدیویی مورد نظرتان را تغییر دهید و سپس از فایل تصویری بدست آمده در محلهای مختلف استفاده کنید .این برنامه از فرمت های زیادی پشتیبانی می کند . برخی از فرمت هایی که می توانند ورودی برنامه باشند عبارتند از : MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, FLV, SWF, MPV, MOD, TOD, QT, MOV, DV, DIF, MJPG, MJPEG. این برنامه همچنین می تواند فرمت های صوتی MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, WMA, M4A, RM, RAM, OGG, AU, AIF, AIFF, APE, FLAC, NUT. را به عنوان وروری دریافت کند و خروجی آن را به یکی از فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, MP3, M4V, MP2, OGG, WAV, WMA تبدیل کند

دانلود کتاب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آموزشی
برچسب‌ها: آموزشی

تاريخ : شنبه 14 / 2 / 1400 | 20:43 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.