ابعاد نظری «مکتب سلیمانی» کمتر مورد توجه قرار گرفته است

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ابعاد نظری «مکتب سلیمانی» کمتر مورد توجه قرار گرفته است

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

ابعاد نظری «مکتب سلیمانی» کمتر مورد توجه قرار گرفته است

ابعاد نظری «مکتب سلیمانی» کمتر مورد توجه قرار گرفته است

 گفتگویی با امیرعلی ناقدی، صاحب امتیاز و مدیر مسئول این نشریه انجام گرفته ک در ادامه شرح این گفتگو را می خوانیم

ناقدی در پاسخ به این سوال که هدف شما از انتشار این ویژه نامه چه بود؟ گفت: هدف اصلی تحریریه نشریه برهان اندیشه، تبیین ابعاد نظری مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بوده است. همانطور که می‌دانید در مورد عظمت این شهید بزرگوار، خاطرات و سایر ابعاد وجودی ایشان الحمدلله تبیین و بحث زیاده صورت گرفته است. اما آنچه بنظرمان کمتر مورد توجه قرار گرفته است و باید با دقت بیشتر در گفتمان رهبر معظم انقلاب به آن پرداخته شود، تبیین ابعاد نظری مکتب سلیمانی است. البته این نشریه یک کار کمی در این مسیر است و امیدواریم خدا توفیق دهد این مسیر را بیشتر ادامه بدهیم.

وی درباره گستره‌ای توزیع این ویژه نامه ادامه داد: نشریه برهان اندیشه یک نشریه ملی است و عزیزان در هر جای کشور با مراجعه به سایت انتشارات دیدمان می‌توانند نسبت به تهیه این ویزه نامه اقدام کنند.

مدیرسئول نشریه برهان اندیشه در پایان درباره گذشته و آینده این نشریه نیز افزود: این نشریه در تمام شماره‌هایش فارغ از بسیاری نشریات موجود، سعی کرده به ابعاد نظری گفتمان انقلاب اسلامی و نیز گفتمان امامین انقلاب توجه کند. دوگانه توسعه و پیشرفت، عزت ملی، انتخابات در جمهوری اسلامی، بیانیه گام دوم، نظریه مقاومت (که دو شماره فقط به این بحث اختصاص دادیم) و …. از جمله موضوعات این نشریه بوده است.

ابعاد نظری «مکتب سلیمانی» کمتر مورد توجه قرار گرفته است

گفتنی است، در آستانه سالگرد شهادت سردار پرآوازه و سرافراز اسلام سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم جنایتکار آمریکا، با همت اندیشگاه گفتمان، شماره ۲۴ام از نشریه برهان اندیشه با عنوان مکتب سلیمانی منتشر شد.

تبیین ابعاد نظری مفهوم «مکتب سلیمانی» که توسط رهبر انقلاب اسلامی در توصیف جایگاه رفیع سردار شهید سلیمانی بیان شده است، مهم‌ترین محور این شماره از نشریه برهان اندیشه را به خود اختصاص داده است.

«دین و ولایت فقیه از منظر سردار شهید»، «ویژگی‌های مدیریتی سردار سلیمانی» در تبیین سبک مدیریتیِ انقلابیِ سردار سلیمانی و «سردار سلیمانی در نگاه رسانه‌ها و متفکرین بین المللی» در مقطع بعد از شهادت، نام برخی فصول و بخش‌های این ویژه‌نامه است.چ

خدمت رسانی حاج قاسم به جانباز قطع نخاع

یک کاربر فضای مجازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: جانباز قطع نخاعی ناصر توبه ایها در سن ۲۱ سالگی فرماندهی یکی از گردان های لشکر ۴۱ ثارالله کرمان را بر عهده داشت که در آن زمان حاج قاسم سلیمانی در سمت فرماندهی لشکر خدمت می کرد.

خدمت رسانی حاج قاسم به جانباز قطع نخاع

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وقتی نزدیک ایام عید می خواست به کرمان و به دیدار والدین خود برود به این خانواده جانباز زنگ می زد و می گفت من دو روز به خانه شما می آیم. به خانه او می رفت. جانباز را استحمام می داد، تخت او را آماده می کرد و در این دو روز به همسر جانباز می گفت کار آشپزخانه هم به عهده من است؛ دو روز خدمت گذاری این جانباز قطع نخاعی را داشت بعد به سمت کرمان می‌رفت.

این جانباز در دی ماه سال ۱۳۹۲ به دیار حق شتافت. (شادی روحشان صلوات)

منبع: مشرق

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ویژه نامه ها
برچسب‌ها: اینستاگرام ،جانباز ،حاج قاسم ،خدمت رسانی حاج قاسم به جانباز قطع نخاع ،فضای مجازی ،قاسم سلیمانی

تاريخ : دو شنبه 13 / 10 / 1399 | 9:40 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.